Monday, March 7, 2011

bosan keseorangan........

sepatutnya aku ke Gua Tempurung..... tp terpaksa aku lupakan niat aku..... sbb kaki aku  x brape nak elok lg.... doktor pon nasihatkan aku supaya aku kurgkan xtvt xtreme skit.... dan aku di tegur soh krgkan berat badan kalu berhajat "hiking" lg lpas nie..... isshhh... mcm mana nak buat ekkk.. terpaksa la aku turutkan jua.... sbb aku mmg minta bnda2 xtreme nie.... ntah la.... ada ke petua2 ape yg bole bg kaki aku nie cepat sembuh..... bkan ape... nak berjalan2 pon xde semangat kalu kaki skit nie.... dok umah je la...abis tue nak buat ape lg....

aku skarang tgh packing brg2 aku... sbb kjap lg aku nak bertolak blik kg.... rase mcm dh lama x blik kg dh... rindu kg halaman...... kena buat double checking nie... tkt2 ada brg yg tertinggal..... sbb kalu tetringgal... ssh kalu nak patah blik.... jauh tue.... haaaa.....

kete aku dh servis semlm.... dh ok la gak la... bole la jalan jauh.... hehehe... dh lama x drive jejauh nie.... konfem byk kali berhenti..... igt pesan org tua.... kalu ngatuk berhenti rehat dulu... xyah nak rushing2...... so, maybe aku nak buat citer 7 perhentian la... hehehe..... setiap perhentian aku akan berhenti.... so, aku akan update setiap kali aku berhenti di perhentian.... dh ckup 7 perhentian.... br aku akan spai ke seremban kot.... hehehehe......

emmm.. tgh2 packing nie.... aku rase bosan laks sbb dok kat umah sorang2.... mber semua keje.... ape lg... pasang lagu kuat2 la..... hehehe..... konfem jiran2 aku maki hamun nie... tp xpe la... pedulikan... hehehe.....

No comments:

Post a Comment